zondag 11 januari 2015

The Perks Of Being A Wallflower

The Perks Of Being A Wallflower 

Genre: Drama en Romantiek
Première:    USA         21/09/2012      
                    België       02/01/2013
Regisseur: Stephen Chbosky
Duur: 1u42

Samenvatting: 
Charlie is een verlegen eerstejaars. Hij vindt door zijn verlegenheid niet echt contact met andere studenten. Maar wanneer hij eens gaat kijken naar het football team van de school maakt hij kennis met Patrick, een laatstejaars. Door hem maakt Charlie kennis met allerlei toffe mensen waaronder Sam, het meisje waar hij verliefd op wordt.

Belangrijkste Acteurs: 
        Charlie             Logan Lerman
        Patrick              Ezra Miller
        Sam                  Emma Watson

Trailer: 

Eigen Mening: 
Ik vond deze film een goede film. Het was echt prachtig verfilmd. Het verhaal was volgens mij ook origineel. Het enige minpuntje dat ik had bij het verhaal was dat het in het begin wanneer hij schreef het voor mij niet duidelijk was wat er gebeurde, ik verstond het totaal niet. Ik vond het ook super dat er wel romantiek aanwezig was maar niet niet te veel zodat de rest eigenlijk ook nog aandacht kreeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten