vrijdag 9 januari 2015

The Book Thief

The Book Thief 

Genre: Drama en Oorlog
Première:       USA        
                       België
Regisseur: Brian Percival
Duur: 2u11

Samenvatting: 
Liesel Meminger is een meisje die in 1938 leeft. Haar moeder is een communist en moet vluchten. Liesel gaat niet mee met haar moeder en wordt afgezet bij haar adoptieouders. Daar leert ze lezen en maakt ze vriendschap met de buurjongen, Rudy.

Belangrijkste Acteurs: 
          Liesel            Sophie Nélisse

Trailer: 

Eigen Mening: 
Ik vond dat deze film zeer mooi verfilmd was en de emoties echt aanvoelden. Het is een film die ik zelf niet direct zou kijken maar uiteindelijk heb ik dat toch gedaan en ik ben zeer blij dat ik dat besloten heb. Het kan ook een echt verhaal zijn en dat is wel tof eraan ook. De film is gebaseerd op een boek en dus begin je je toch af te vragen hoeveel er werkelijk is van overgenomen en hoeveel er is veranderd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten