zondag 24 augustus 2014

22 Jump Street

22 Jump Street 

Genre: Actie, Komedie, Criminaliteit
Première:  USA         13 juni 2014
                  België       2 juli 2014
Regisseur: Phil Lord
Duur: 1u52

Samenvatting: 
Schmidt en Jenko mogen na hun vorige zaak op de middelbare school drugs zoeken op straat. Nadat ze dit weer eens verpest hebben worden ze teruggezonden naar het project en op een zaak die gelijkaardig is aan de zaak op de middelbare school gezet maar dit is niet op een middelbare school maar op de universiteit. Op de universteit moeten ze opnieuw zoeken naar een gevaarlijk soort drug, dit maal Whyphy.

Belangrijkste Acteurs:
            Schmidt               Jonah Hill
            Jenko                   Channing Tatum

Trailer:

Eigen Mening:
Ik vond dit over het algemeen een goede opvolger van 21 Jump Street. Wel had ik in het begin het gevoel dat ik ongeveer naar dezelfde film aan het kijken was. Want ze verpesten en in 21 Jump Street ook. Na de helft van de film ongeveer begon ik echt het gevoel te krijgen dat ik een vervolg aan het kijken was. Voor derest vond ik hem heel goed. Zeer komisch.

Er is een voorgaande film, zie '21 Jump Street'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten